Klacht: incasso

op 03 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 juni 2016 een proefpakketje van slimfruit besteld en ontvangen. Daarna doorgegeven dat ik geen verdere pakketjes wenste te ontvangen. Heb niets meer gekregen en ook geen factuur meer ontvangen. Nu krijg ik een rekening van een incassobureau dat ik binnen 10 dagen 109,01 euro moet betalen. De betaling voor het proefpakketje is d.d. 4 Augustus van mijn rekeing afgeschreven.
Slimfruit is niet te berieken en ook het incassobureau kan ik telefonisch niet bereiken. Ga een email versturen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de vordering ongedaan word gemaakt en ik verder niets meer van slimfruit hoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anjacurvers