Klacht: Incasso

op 04 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Een aantal weken geleden werd ik telefonisch benadert door een nogal opdringerige mevrouw over een loterij.
Ik zou een e-mail ontvangen met de details en kon dan beslissen of ik wel of niet mee zou spelen.
om van het gezeur af te zijn en na drie keer gevraagd te hebben of ik nergens aan vast zat, heb ik toestemming gegeven.
Echter nooit een mail ontvangen.
Nu zag ik net dat er op mijn bankrekening gepland stond om 10 maart as.
49,95 euro af te schrijven door Stichting Derdengelden Mkbusiness.
deze geplande incasso heb ik laten blokkeren maar nu wil ik graag in contact komen met dit bedrijf maar dat lukt niet telefonisch. Bovendien is het een duur 0900-nummer.
Wat kan ik doen?

Als ik een bevestiging heb gekregen dat mijn deelname aan deze loterij gestopt wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:17 geantwoord