Klacht: Inbreuk op privacy, diefstal, betreden van privé terrein

op 27 augustus 2017 over Mysteryland in de categorie Feest/Festival/Evenement

Vannacht vonden mensen (festival bezoekers) na afloop het nodig om over onze schutting te klimmen en de trampoline van de kinderen te stelen om hem vervolgens te vernielen en ergens over een informatiebord bij de ingang van Hoofddorp tr hangen!!! Dit is onacceptabel en komt door de zeer maar dan ook zeer slechte begeleiding van vertrekkende gasten. Er staa wel pionnen maar daar heeft iedereen lak aan! Iedereenxhaalt ze weg staan midden op de weg stil. Er is totaal geen handhaving zodra je buiten het terrein staat. Als organisatie en ook als gemeenste kan ik niet begrijpen dat je al karen zulke steken laat vallen en hier totaal geen aandacht aan schenkt. Muziek heb ik totaal geen moeite mee.. ik ben zelf ook regelmatige bezoeker van Mysteryland maar wat er na afloop gebeurt in de omliggende wijken ( dus niet hypocriet alleen Vijfhuizen ) is echt onacceptabel.

Mvgr

Als er handhaving is in de ronomgelegen wijken en de directe uitvalswegen! Rondhangende jongeren en overige wachtende mensen wegsturen en boetes uitdelen. Plaatsen die uitnodigen om zomaar met de auto stil te staan beter blokkeren ipv alleen maar met een pionnetje! Tevens wil ik een nieuwe trampoline voor onze kinderen. Mvgr

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mysteryland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mysteryland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GYY