Klacht: Inboedel niet geleverd bij verhuizing

op 10 mei 2017 over J en J Verhuizers in de categorie Verhuisbedrijven

Ik ben via marktplaats in contact gekomen met J&J Verhuizers Sl/ J&J Verhuizers BV. Jack Arends/ Jan Arends en Jacqueline Snijder hebben mijn spullen opgehaald in Nederland voor verhuizing naar Spanje. Op dat moment leek alles nog redelijk professioneel; Al mijn spullen werden zorgvuldig ingeladen en er werd netjes een bon uitgeschreven ter bevestiging van het laden van mijn inboedel en de betaling.

Helaas is de levering in Spanje uitgelopen tot een nachtmerrie; ten eerste is er later geleverd dan afgesproken, maar het ergste van alles is dat een deel van mijn spullen niet is geleverd! Ik krijg van Jack Arends/ Jan Arends telkens verschillende redenen over het feit dat een deel van mijn spullen niet is geleverd, maar geen van zijn verhalen lijken na verificatie te kloppen. Er worden telkens nieuwe smoesjes verzonnen en Jack Arends/ Jan Arends wijkt steeds van zijn afspraken af en reageert niet op concrete vragen. Ik heb tot op heden geen enkel zicht of bewijs op levering van mijn spullen, en wij zijn inmiddels alweer enkele weken verder.

Op het moment dat ik het volledige bedrag van mijn niet geleverde inboedel op mijn rekening gestort heb gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door PearlvE