Klacht: in verband myn netlog account

op 05 januari 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

geachten,om myn netlog van 2013 -2014 te verwyderen heb ik al enige mails verstuurd om deze te laten verwyderen voor myn werk,via google zie ik nog steeds myn foto,s en gegevens ,echter ken ik geen e mail of wachtwoord meer ,graag even hulp om deze te verwyderen aub

als alles verwydert is zal ik bly zyn want is nadelig voor myn werk aub

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht hogeschool

10 maanden geleden - als alles verwydert is zal ik bly zyn want is nadelig voor myn werk aub met dank

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Netlog

10 maanden geleden - Dank je wel voor je berichtje. Om welk profiel gaat het precies aub?

10 maanden geleden - van het jaar 2013 -2014 van 1inge1clapdorp1 dank u wel

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 15 januari 2016 om 12:26 geantwoord

Goedemiddag,

Met 1inge1clapdorp1 of op jouw naam vind ik helaas geen Netlog-account terug. Aan welk e-mailadres staat je account gekoppeld alsjeblieft? Ik help je dan graag verder!

Bericht van Netlog

10 maanden geleden - Dat is waarschijnlijk inderdaad zo, omdat we met de profielnaam die je ons eerder doorgaf geen profiel konden terugvinden. Wil je me misschien even de volledige URL doorgeven? Dan kan ik het snel voor je oplossen. Alvast bedankt, en maak er nog een mooie avond van.

Reactie van de melder van de klacht hogeschool

8 maanden geleden - geachten,myn netlog staat er nog steeds op kunnen deze echt niet verwydert worden ? toch al tydje dat we ermee bezig zyn groeten inge

Heeft op 10 oktober 2016 om 20:05 geantwoord

inge.vanclapdorp@hotmail.com inge.clapdorp@telenet.be eerste heb ik nu andere gebruik ik reeds lang niet meer sinds januari februari hiermee bezig maar staat er nog steeds op alvast bedankt voor uw aandacht

Bericht van Netlog

1 maand geleden - Goedemorgen Inge, Bedankt voor je bericht. Ik heb beide Netlog-accounts die je registreerde met inge.vanclapdorp@hotmail.com zonet op jouw verzoek verwijderd. Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637 Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door hogeschool