Klacht: In gebreken en toch een incasso

op 13 september 2017 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Het bedrijf heeft mij voor iets meer
Als 39,90 en 40 euro incassokosten gesomeerd terwijl ik slechts een keer zonder resultaat gebruik heb gemaakt van hun service.

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe woonruimte kwam ik erachter dat zonder woningnet het lastig is om een geschikte woonruimte te vinden. Om deze reden ben ik op zoek gegaan naar hulp en dacht ik hiermee een oplossing te vinden. Echter was ik er al vrij snel erachter gekomen dat er niets met je reactie gedaan wordt en dat de woningen die hun aanbieden ook via gratis medium worden aangeboden.

Omdat ik geen gebruik wou maken van het medium wou ik het stopzetten maar dat bleek lastig te vinden te zijn, waardoor ik in een drukke periode geen tijd heb kunnen vinden dit te regelen en heb toen besloten de automatische incasso de storneren.

Wat kan ik beste nu doen?

Ik ben in geen opzicht tevreden over deze site.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 13 september 2017 om 08:25 geantwoord

Geachte heer van den Bos,
Op 1 april 2017 heeft u zich via onze site aangemeld voor de gratis nieuwsbrief met woningaanbod. Om meer informatie over de woningen te kunnen zien en/of om te kunnen reageren op het woningaanbod heeft u op 1 april 2017 een betaald abonnement afgesloten. Dit abonnement is door u op 15 juli 2017 via de site stopgezet.

De betaling van 30 juni 2017 is door u op 6 juli 2017 gestorneerd en de betaling van 30 mei 2017 is door u op 18 juli 2017 gestorneerd.

Op 14 augustus 2017 heeft u van ons een herinnering ontvangen over de openstaande posten van voor uw opzegging, hierop hebben wij van u geen enkele reactie ontvangen waarop wij uw dossier op 12 september 2017 hebben overgedragen aan het incassobureau.

Uw inschrijving hebben wij nu voor u verwijderd. Uitschrijven of het abonnement stopzetten ontslaat u niet van eventueel nog openstaande posten.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Bericht van Huurwoningbemiddeling.nl

4 maanden geleden - Geachte heer van den Bos De dienstverlening van Huurwoningbemiddeling.nl bestaat uit het beschikbaar stellen van huurwoningaanbod welke aan uw zoekcriteria voldoet. U heeft hiervoor op Huurwoningbemiddeling.nl een account aangemaakt. Om meer informatie in te kunnen zien en te kunnen reageren op het woningaanbod heeft u een betaald abonnement afgesloten. Huurwoningbemiddeling.nl functioneert alleen als een platform voor vraag en aanbod in de huurwoningsector. Huurwoningbemiddeling.nl is nadrukkelijk NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke overeenkomsten tussen Verhuurder en Woningzoekende. Om die reden kan Huurwoningbemiddeling.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid, de legaliteit of bevoegdheid van de inschrijvers en de juistheid van de gegevens. Artikel 4 Huurwoningbemiddeling.nl garandeert op geen enkele wijze overeenkomsten of huurcontracten na inschrijving op de Huurwoningbemiddeling.nl website. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Reactie van de melder van de klacht Stefantjevdbos

4 maanden geleden - Dus als ik het goed begrijp bieden jullie een betaalde variant op google aan? Niet meer en zeker wel minder, aangezien jullie je beperken tot de door mij ingevulde wensen? Waar gaat het geld heen en waarvoor heb ik betaald?

Alle klachten die gemeld zijn door Stefantjevdbos