Klacht: Illegale incasso’s

op 13 juli 2017 over BigGym in de categorie Sportclub/-school

Op 16-11-2017 heb ik een opzegging gedaan per mail verstuurd richting Big Gym. Zij wezen mij op het feit dat opzeggen per mail omdat dit in de algemene voorwaarden staat. Hier ben ik het absoluut niet mee eens omdat een opzegging per mail ook geldt als een schriftelijke opzegging. Vervolgens zijn wij na meerdere mailwisselingen nu in de maand juli en is mijn lidmaatschap nog steeds niet opgezegd en heb ik een aanmaning van Big Gym gehad, welk geheel onterecht is.
Ik ben al meer als 2 jaar niet meer in deze sportschool geweest en vind het van de zotte dat zij maar blijven incasseren, mijn tegenactie op deze illegale incasso’s is storneren geweest, met bovenstaande onterechte aanmaning tot gevolg terwijl de overeenkomst door mij is opgezegd.
Ik raad aan de ALLE mensen BIG GYM te vermijden als de plaag!!!! Eenmaal ingeschreven kom je er vast en zeker niet van af.
Klantenservice werkt willens en weten mij tegen door te schermen met dat ik de opzegging bij de sportschool moet doen, iets wat ik absoluut niet wil.U bent gewaarschuwd voor deze boeven!

Ik zal pas tevreden zijn als zij mijn lidmaatschap opzeggen per aangegeven datum.

Alle klachten die gemeld zijn door Pereira-84