Klacht: Ik wordt niet gehoord

op 24 juni 2017 over Politie in de categorie

Ik heb al verschillende malen aangifte willen doen voor pesterijen op straat door een buurtbewoonster en haar kind maar ik wordt niet gehoord door de politie. Getuigen worden er niet gehoord, ik wordt op Facebook door ze geblokkeerd en heb ik in opdracht van hun een aangetekendebrief moeten opsturen om het pesten te stoppen. Mochten de pesterijen daarna door blijven gaan dan zou er aangifte worden opgenomen. Niks is nimmer waar maar ik heb wel 8,35 voor de aangetekendebrief moeten op betalen, ik ben dus voor noppes op kosten gejaagd. Vrijdag 23 juni zou ik een afspraak met Iemand hebben die speciaal voor mij de afspraak van 19 juni naar 23 juni had verzet omdat ze mij bij haar in Bodegraven hadden ingepland terwijl ik in Gouda woont en zonder af te zeggen laat ze mij aan iemand anders over dus is het weer op niks uitgelopen en heeft ze mij nu op Facebook geblokkeerd. Zo ga je toch niet met mensen om. Ze horen de mensen te beschermen maar iedereen werk mij tegen en voel me daardoor totaal niet lekker in me vel. De wijkagent die achter de pesters staan en onze communicatie aan haar door speelt dat hoor niet, hij heeft mij van politie Gouda en poltitie op twitter laten blokkeren en ook heeft hij gedreigd om me e-mail te blokkeren

Ik ben pas te vreden als er met dat kind is gepraat om er achter te komen wat er precies aan de hand is, waarom zij dat gedrag vertoont want pesten is niet leuk. Ook ben ik pas te vreden als er getuigen worden gehoord want dat willen ze niet terwijl die juist zo belangrijk zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie-1960