Klacht: ik word niet graag voor de gek gehouden

goede dag,
ik heb een jaar terug een laptop van dell gekocht. alles is redelijk goed verlopen maar na een maand of drie had ik problemen met mijn batterij. ik heb een vervangende batterij gekregen maar het probleem was nog steeds niet opgelost. ik heb elf maanden lang een laptop gehad die veelste heet werd en waarvan de batterij binnen een uur leeg was na het volledig te hebben opgeladen. advies van de pc outlet haal de batterij eruit als je geen gebruik maak van de laptop. ik heb het gelaten ik dacht het is tenslotte toch een tweede handse laptop. in augustus is die laptop gecrasht heb het naar iemand toegestuurd die het nagekeken heeft heb 40 euro moeten betalen daarvoor en wat ik van hun hoorde was dat er echt heel veel oude onderdelen gebruikt zijn en men heel slordig de laptop inelkaar heeft gezet. (opgerolde stuk papier gevonden in de laptop) ik had een tweede laptop dringend nodig en dacht ik geef pcoutlet weer een kans. ik heb een lenovo t60 gekocht. weer na drie maanden weer problemen met de batterij. gebeld gesproken met arnoud de persoon van de bedrijf zelf. ik zou een nieuwe tweedehandse batterij krijgen ik heb twee weken moeten wachten voor ik het thuis gestuurd heb gekregen. had weer contact moeten opnemen vervolgens weer een week gewacht toen de batterij kwam en ja hoor de laptop laad de batterij niet op. heb weer gebeld heb weer met arnoud gesproken en heb hem laten blijken dat ik pisnijdig ben hij weer woord geven natuurlijk want is zijn brood wat hij hiermee verdiend maar heb hem ook laten blijken dat mijn geld niet voor mijn straf is. weer heeft arnoud de baas niet gedaan wat hij moest doen had toen na een week weer contact moeten opnemen en ik zou mijn nieuwe geen tweedehandse batterij afgelopen woensdag krijgen…… tot de dag van vandaag is mijn batterij nog niet gearriveerd. ik begrijp dat je dealt in tweedehandse producten arnoud maar goedkoop hoeft mij niet duur te komen te staan. met dat geld dat ik eerste keer en tweede keer aan jouw winkel heb uitgegeven had ik een nieuwe laptop kunnen halen bij media markt. ik heb ongeveer 2x 180 euro uitgeven plus nog 40 euro voor de vorige laptop om na te kijken als hij gerepareerd kon worden. arnoud sorry maar je bedrijf is waardeloos. ik had je ook gezegd dat ik mijn geld ga opeisen en ik eis het. desnoods neem ik een advocaat in de hand voor dit. want dit is de tweede product die niet voldoet aan de eisen. allebei de laptops vertoonden na drie maanden gebreken, de dell laptop heb ik vorig jaar oktober 2016 ongeveer gekocht en is in augustus stuk gegaan en deze laptop geef ik ook geen lang leven.mijn dubbele stroom die weg gaat om als maar op te laden kost mij ook geld. mijn telefoon die ik zoveel malen heb genomen jullie hierop aan te spreken kost mij ook geld. plus bereikbaarheid van arnoud zijn bedrijf is barst slecht vooral als ik nu nog na weken moet wachten op mijn batterij waarbij ik meerdere personen over heb gesproken die het zouden opsturen

ik wil mijn geld terug van mijn vorige en huidige laptop. stuur jullie lenovo t60 terug op eigen kosten storten jullie mijn 340 euro terug. na al jullie handelingen om mij zo voor de gek te houden is dit de enige oplossing want ik ben moe van jullie. wat ik zo erg vind aan alles is dat ik twee keren tot aan toe de baas arnoud zelf heb gesproken en toh nog een onprofessionele houding naar mij toe als klant. als jij zo werkt begrijp ik ook waarom je werknemers zo werken. ze nemen blijkbaar een voorbeeld aan jouw arnoud.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Computeroutlet.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Computeroutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noelleclark32