Klacht: ik word door utopia opgelicht!

op 06 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik ben een fanatieke livestreamer van het eerste uur dat Sbs6 het programma Utopia starten.
In het begin werd er niks gecensureerd en hadden we 4 livestreams en 2x een 360 graden camera’s maar na verloop van tijd deden de 360 graden camera’s het niet meer en ook zijn er van de 4 livestreams 2 livestreams die gewoon hetzelfde beeld uitzenden dus in principe heb je maar 2 livestreams.
Ook lopen de zogenaamde “streamlocks” nu echt de pan uit je ziet van de 24 uur livestreams zeker 8 uur (als het niet meer is) de koeienstallen die ook op het terrein van Utopia is gevestigd.
Dus van livestreams is sowieso geen sprake want er zit een vertraging tussen van een aantal minuten en als er iets leuks gebeurd dan schakelen de mensen achter de schermen over naar de stallen zodat het voor de livestreamers niet te volgen is (gecensureerd) .
Oftewel vind ik het overkomen dat er valse voorwenselingen zijn gedaan.je betaald voor 24/7 waar mee utopia ook op tv adventeerd,maar je krijgt contineu een streamlock,wat wil zeggen dat je de inwoners niet kan volgen maar dat je na de koeienstal of het hek kijkt.
naast dat je hier voor betaald steek je er ook een hoop tijd en energie in om het geheel te kunnen zien en volgen.
de redactie reageerd helemaal niet of alleen standaard reactie
en op de chat die zeer zeer slecht onderhouden is,waarbij een clubje mensen zeer agresief zijn word je afgezeikt als je iets zegt wat niet met hun mening vormd.
de redactie is zeer weinig aanwezig en geeft vaak de verkeerde mensen een ban,omdat ze niet na het geheelkijken.
veder stel je als trouwe betalende streamer niks voor voor utopia/sbs ze hebben schijt aan je
Pure misleiding en oplichting is dit

als ik krijg waarvoor ik betaal!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drents wichie