Klacht: ik wil geen Discount Card Europe

op 08 augustus 2017 over Discount Card Europe in de categorie Creditcards

Ik ben op vrijdag 28-07-2017 telefonisch benaderd door telefoniste Kelly van Discount Europe.
Ik zou binnen 3 dagen een mail ontvangen met de gegevens om in te loggen op de site, deze mail heb ik nooit ontvangen.
Ik werd wantrouwend ben ik op internet gaan speuren naar het bedrijf. Het bedrijf heeft teveel klachten naar mijn idee.
Ik heb 14 dagen bedenktijd als consument,
ik wil GEEN gebruik maken van de aangeboden Discount card Europe.
Ik heb telefonisch contact gezocht, hoogstwaarschijnlijk bestaat het telefoonnummer niet. Mijn verzonden mail krijg ik retour! Ik zit nu te denken aan een aangetekende brief? Maar het adres kan misschien ook niet kloppen?
Overigens na mijn CVA neem ik mijn telefoongesprekken op om ze indien nodig na te luisteren omdat ik nadien over een slecht geheugen beschik. Er word zo snel gesproken door de dame aan de telefoon dat ze voor mijn gevoel er voor willen zorgen dat je geen contact kunt op nemen.

Ik wil geen abonnement van de Discount Card Europe.
Met dit onbetrouwbaar bedrijf wil ik niets te maken hebben!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount Card Europe

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount Card Europe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helene69