Geboden Oplossing:
Beste Antoinette,
Bij deze is uw abonnement opgezegd, per direct zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden. U krijgt ook van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging toegestuurd. Wilt u in de toekomst weer abonnee worden, of losse producten bijbestellen dan kan dat altijd in onze webshop.
Het pakket dat reeds verzonden is ten tijde voor het opzeggen kunt u binnen 2 weken na verzenddatum retourneren naar:
Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749
In dat geval vervalt uw factuur op het moment dat u van ons de bevestiging heeft ontvangen dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Wilt u dit pakket behouden dan hoeft u geen actie te ondernemen.
Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Debbie
Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749