Klacht: ik wens geen pennen meer

netjestuff op 18 augustus 2015 over Ultrabright Clinic in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hoi ik had 1 pen bestel kreeg er drie, zijn netjes betaald waar ik wel spijt van had, nu zijn er net weer 2 gestuurd gaan morgen gelijk terug en wens helemaal met deze produkt niets meer te maken te hebben,en ook niet met het verkoop foefje

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als het achter de rug is en niets meer naar me gestuurd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ultrabright Clinic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ultrabright Clinic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ultrabright Clinic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Ultrabright Clinic

9 jaren geleden - Beste Antoinette, Bij deze is uw abonnement opgezegd, per direct zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden. U krijgt ook van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging toegestuurd. Wilt u in de toekomst weer abonnee worden, of losse producten bijbestellen dan kan dat altijd in onze webshop. Het pakket dat reeds verzonden is ten tijde voor het opzeggen kunt u binnen 2 weken na verzenddatum retourneren naar: Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749 In dat geval vervalt uw factuur op het moment dat u van ons de bevestiging heeft ontvangen dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Wilt u dit pakket behouden dan hoeft u geen actie te ondernemen. Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Debbie Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749

Ultrabright Clinic

Heeft op 02 september 2015 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Antoinette,

Bij deze is uw abonnement opgezegd, per direct zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden. U krijgt ook van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging toegestuurd. Wilt u in de toekomst weer abonnee worden, of losse producten bijbestellen dan kan dat altijd in onze webshop.

Het pakket dat reeds verzonden is ten tijde voor het opzeggen kunt u binnen 2 weken na verzenddatum retourneren naar:
Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749

In dat geval vervalt uw factuur op het moment dat u van ons de bevestiging heeft ontvangen dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Wilt u dit pakket behouden dan hoeft u geen actie te ondernemen.

Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Debbie

Ultra Bright Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht 0900-9749

Alle klachten die gemeld zijn door