Klacht: IK WEET JUISTE WEBSITE VOOR MAGIC SPOON !!!!

op 10 oktober 2016 over Kellogg's in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb Kelloggs gebeld, want ik kreeg eerst ook “actie beeindigd” en nu is de hele pagina verdwenen. De medewerkers walste over mijn klacht heen en beweerde dat het ‘browser-probleem’ was. Yeah, right …
Maar hij gaf wel de juiste url en mij is het gelukt om aan te vragen.
De juiste url is: magicspoon/kelloggs.com/nl_nl

Succes allemaal. Ik vind het waardeloos van Kelloggs hoe slecht ze dit oppakken.

Gewenste Oplossing:

Kelloggs moet zorgen dat de url die op het pak staat, automatisch doorlinkt naar de juiste webpagina.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kellogg's

Reactie van de melder van de klacht Elsss

1 maand geleden - Wat stom, nu heb ik zelf ook een typefout gemaakt: het moet zijn: magicspoon.kelloggs.com/nl_nl sorry

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kellogg's nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsss