Klacht: Ik voel me belazerd!

op 13 september 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo,

Ik heb me vorig jaar aangemeld voor de voltijd opleiding Hbo rechten.
We hebben erg weinig les gehad terwijl het de bedoeling was elk maandag les te hebben. Daarnaast hebben wij als klas een mentor gekregen die wij noooooit konden bereiken als we tegen iets aan liepen. Klasikaal hebben we hierover meerdere malen geklaagd.
Nu is het zo dat ik een maand niet mijn school kon betalen door prive redenen. (€380,- pm) ik heb hierover meteen gebeld met nti en dit netjes geregeld. Vervolgens heb ik het hele jaar nog niets ingeleverd met als reden dat ik een perfectionist ben en alles in 1 keer juist wou inleveren. De deadline was 22 augustus. Nadat ik alles netjes had afgerond en wou inleveren kon dat niet op de site omdat ik geblokkeerd was vanwege die ene betaling! Ik heb toen meerdere malen mijn mentor proberen te bereiken en meerde emails toegestuurd. Ik heb hier steeds geen reactie op gehad. Op een of andere manier heb ik mijn mentor kunnen bereiken en vroeg ik waarom hij me negeerde ectect. Ik kreeg vervolgens zo een reactie terug : \\\” Hoi, helaas kunnen we je niet door laten gaan. Je hebt immers in het afgelopen jaar besloten om de studiefinanciering voor andere doeleinden te gebruiken en daardoor niet aan je betalingsverplichtingen voldaan. Het risico dat je daardoor afgesloten bent en niets kunt inleveren is vervolgens geheel voor jou. Puur het feit dat je zo kort voor de einddatum aangeeft dat je iets in \\\’wil\\\’ leveren maar dat ook niet doet, is veel te weinig om jou uiteindelijk enige vorm van coulance te kunnen geven. Helaas! \\\”

Ik vind dit echt niet kunnen tenslotte gaat het er niet om hoe kort voor het einddatum iets wil inleveren! Zolang ik maar voor de deadline zit toch ?!! OFFICIEEL GEZIEN!! Daarnaast wat heeft mijn betaling met mijn voortgang te maken? Het is toch overduidelijk dat alles hier om geld draait bij het nti? Bovendien wat weet mijn mentor waaraan ik mijn studiefinanciering uitgeef terwijl hij mij maar 1 keer heeft gezien en gesproken?! Dit is zo respectloos! Als hij mijn mail had beantwoord had ik alles opgestuurd en dan was er niets aan de hand geweest!! Ik ben in bezwaar met alle bewijsstukken gegaan maar kreeg precies hetzelfde te horen! Tot aan de datums waarop ik mijn opdrachten heb gemaakt! Ik wil dit absoluut niet hierbij laten!! Ik ben tenslotte verplicht €4000 euro te betalen voor het school jaar waarin ik gemiddeld 8 lessen heb mogen volgen zonder enige begleiding van mijn mentor! GEEF ME DAN WAAR VOOR
MIJN GELD!

Ik wil coulance waar ik recht op heb. Tenslotte heb ik een betalingsregeling getroffen die ik netjes afbetaal. Daarnaast zou ik voor 22/08 alles ingeleverd kunnen hebben ALS mentor Thijs had gereageerd op mijn mails. Negeren deed die bewust! Want ik heb hem meerdere malen proberen te bereiken via het mentorraad daar heb ik steeds te horen gekregen dat hij me zou terug bellen! Dus hij wist dat ik hem probeerde te bereiken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Geheim.