Klacht: ik krijg het al maanden niet voor elkaar help aub

op 03 augustus 2016 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Ik heb voor 150 euro een eventbon gekocht voor mijn vriendje ze verjaardag en nu ben ik eroverheen hij wasgeldig tot 24.06.2016 ik heb hier echt hulp bij nodig want heb alles geprobeerd en het is nooit gelukt ik ben net mijn moeder verloren aan kk en had afgelopen 4maanden geen tijd om dit te regelen ik heb heel weinig geld en hoop dat jullie de eventbon kunnen heropenen want dit zounik graag nog willen geven en samen willen doen mijn nummer is 0630568232 hoor er graag wat van terug

Als we alsnog erheen kunnen gaan ik heb zoveel geprobeerd en nu is die over tijd ik ben erg verdrietig ervan want was een kado van mijn moeder en mij voor hem aub ik hoop dat het alsnog mogelijk is dat we een leuke dag krijgen hiervoor waf eigenlijk ook de bedoeling was vriendelijk groet p ludwig

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pamangel