Klacht: ik krijg het al maanden niet voor elkaar help aub

op 03 augustus 2016 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Ik heb voor 150 euro een eventbon gekocht voor mijn vriendje ze verjaardag en nu ben ik eroverheen hij wasgeldig tot 24.06.2016 ik heb hier echt hulp bij nodig want heb alles geprobeerd en het is nooit gelukt ik ben net mijn moeder verloren aan kk en had afgelopen 4maanden geen tijd om dit te regelen ik heb heel weinig geld en hoop dat jullie de eventbon kunnen heropenen want dit zounik graag nog willen geven en samen willen doen mijn nummer is 0630568232 hoor er graag wat van terug

Als we alsnog erheen kunnen gaan ik heb zoveel geprobeerd en nu is die over tijd ik ben erg verdrietig ervan want was een kado van mijn moeder en mij voor hem aub ik hoop dat het alsnog mogelijk is dat we een leuke dag krijgen hiervoor waf eigenlijk ook de bedoeling was vriendelijk groet p ludwig

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Event-Store.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Event-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Event-Store.nl

1 maand geleden - Deze klant heeft in 2015 gewoon deelgenomen aan het driften en stuntrijden, hierbij de correspondentie: Geachte mevrouw Ludwig, Als het niet lukt even mailen dan helpen wij u, we zijn ook in het weekend via de mail bereikbaar. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig [mailto:] Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 12:21 Aan: Event Store Uitstapjes Onderwerp: RE: Uw vraag Ja precies zoiets dacht ik al vindt t al zo vreemd maar we gaan even ons best doen en ik laat u weten of het gelukt is ja of nee alvast vriendelijke bedankt ________________________________________ From: To: Subject: RE: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 12:16:14 +0200 Geachte mevrouw Ludwig, Helaas gaan sommige mensen eerst naar forums voordat ze navraag doen bij ons. Uiteraard komen we eruit, als u uw bon online verzilverd ontvangt u de gegevens. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 12:13 Aan: Event Store Uitstapjes Onderwerp: RE: Uw vraag Oké ja ik heb erover gelezen dat meerdere mensen hier last mee hadden en waren opgelicht vandaar mijn vraag!! Maar hopen dat we er zo uitkomen ________________________________________ From: To: Subject: RE: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 12:00:23 +0200 Geachte mevrouw Ludwig, Wederom 010 29 29 451 is gewoon bereikbaar. Tevens geeft het systeem aan dat uw mails worden beantwoord, wij begrijpen deze bedoeling dan ook niet. De bon kan gewoon vezrilverd worden voor de data die mijn collega u heeft aangegeven. Verzilveren gaat online met de activeringscode en niet telefonisch. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 11:56 Aan: Onderwerp: RE: Uw vraag Nee er belleb nu 5 mensen niemand lukt het ________________________________________ From: To: Subject: RE: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 11:41:44 +0200 Geachte mevrouw Ludwig, Het nummer in de mail hieronder is gewoon in gebruik, dit nummer staat ook bij ons op de site. U zult waarschijnlijk een ander nummer of het oude nummer bellen welke op de bon staat, Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 11:36 Aan: Onderwerp: RE: Uw vraag En weer krijg ik te horen het door u gekozen nummer is niet in gebruik envdat al meer dan een week ________________________________________ From: To: Subject: RE: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 11:33:46 +0200 Geachte mevrouw Ludwig, Dat is het nummer welke staat vermeld op onze site: 0102929451 Maar via de mail gaat sneller, er is nu vakantiedrukte. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 11:26 Aan: Onderwerp: RE: Uw vraag Zou u mij het nummer kunnen toesturen aub wand niemand kan jullie goede nummer vinden ik heb er nu onderhand 10 en allemaal niet goed ________________________________________ From: To: Subject: RE: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 11:16:44 +0200 Geachte mevrouw Ludwig, Wij hebben een nieuw nummer welke staat vermeld op de site. Wij hadden teveel storingen met het oude nummer en de provider. Wij hebben de mail met activeringscode net nogmaals laten verzenden, De activeringscode staat in tekst van de mail. Met vriendelijke groet, Event Store Het team Van: pamela ludwig Verzonden: vrijdag 3 juli 2015 11:08 Aan: Onderwerp: RE: Uw vraag Sorry 16 juli kan niet 31 augustus is goed maar wat is mijn code wat die staat niet op de bon om hem te verzilveren en telefoon nummer geb ij al zovaak gebelt dat klopt niet ________________________________________ From: To: Subject: Uw vraag Date: Fri, 3 Jul 2015 10:25:12 +0200 Geachte heer / mevrouw, Event Store bedankt u voor de interesse in onze diensten en ons team staat u graag ten dienst. U wilt graag op 11 juli 2015 uw event doen. Hiervoor kunt u uw bon online verzilveren, de data 11 juli 2015 is helaas niet beschikbaar, wel kan: 16 juli 2015 31 augustus 2015 03,10,12,17,19,24,25,26 september 2015 03,10,17,24 en 31 oktober 2015 07,14,21 en 28 november 2015 05,12 en 19 de cember 2015. Hopende u voldoende ingelicht te hebben, Met vriendelijke groet, Event Store Het team

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pamangel