Klacht: Ik krijg een aanmaning van piccolocard.

op 30 oktober 2014 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik heb geen kaart ontvangen en wil deze ook niet meer ontvangen. Ik heb hun rek nr laten blokkeren bij de bank. Dit heb ik al 2 keer per mail laten weten. Ik krijg nu weer een aanmaning en het bedrag is inmiddels bijna verdubbeld.

Ik ben tevreden als ik schriftelijk te horen krijg dat dit kwijtgescholden is aangezien ik niks ontvangen heb .

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Riahoex