Klacht: Ik kan niet inloggen in mijn ABP

op 04 juni 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Als ik wil inloggen bij mijn ABP doe ik dat middels digi id. Ik probeer dit al maanden en al maanden staat er dat er een storing is in mijn ABP welke niet wordt opgelost. Verschillende malen gebeld naar ABP over dit probleem en dan wordt er beloofd dat er naar gekeken wordt echter is dit niet het geval. Digi ID werkt overigens prima. Alle overheids instanties kan ik bereiken behalve ABP.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn ABP kan bekijken online!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 08 juni 2016 om 15:06 geantwoord

Beste Roy,

We begrijpen dat het zeer vervelend is dat je geen gebruik kunt maken van MijnABP. Echter is MijnABP een extra service. Doel van MijnABP is om onze deelnemers maximaal te informeren. Dit lukt helaas nog niet in alle gevallen. De mogelijkheden die MijnABP biedt zijn allereerst afhankelijk van de pensioensituatie in het algemeen, maar ook van de specifieke situatie van de individuele deelnemer, zoals u. Het kan dat hierdoor geen juiste berekening wordt gemaakt. En dat willen wij niet. Wij willen u wel een juiste berekening tonen. Het is misschien hard om te zeggen, maar het is een utopie dat alle deelnemers gebruik kunnen gaan maken van MijnABP. Indien je informatie nodig hebt over je pensioen, kun je altijd contact met ons opnemen: https://www.abp.nl/contact/

Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door RoyLeppink