Klacht: ik geraak niet meer op hotmail

op 02 september 2016 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

sinds iets meer dan een week kan ik mijn hotmail niet meer openen bij mij thuis. (Wel als ik op het netwerk zit bij bv een vriend.)
Dat is zowel op mijn desktop als op mijn laptop en enkel en alleen maar hotmail al de rest werkt prima.
Ik werk al sinds jaren met Linux, ik hoef geen microsoft meer, en heb hiermee nog nooit problemen gehad. Ik gebruik geen firewall of antivirus, dus deze applicaties kunnen niet de reden zijn.
Ik kan soms, als ik via msn ga, in mijn mailbox geraken. Dat is dan meestal ook maar voor even. Ik heb opgeslagen mailverkeer die ik regelmatig moet raadplegen, en nu kan ik mijn opgeslagen items niet meer raadplegen. Ik kan wel via mijn i phone in mijn mailbox, maar ook hier kan ik mijn opgeslagen mailverkeer niet raadplegen.
Als ik via msn toevallig toegang krijg op hotmail, is dat meestal voor een aantal minuten en dan wordt de verbinding verbroken en krijg ik weer de melding of ik wel het juiste adres heb ingegeven in mijn browser????

als ik hotmail terug normaal kan gebruiken

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rigonagels