Klacht: Ik ben nog niet afgemeld terwijl het de afspraak was.

op 10 augustus 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd er eerst in gelokt daar een van de ambassadeurs van de vakbond. Ze zei dat er een staking zou komen wat daarna niet meer gebeeurde. Nadat het nieuws kregen, nam ik contact op om per direct te beindigen. mevrouw achter de telefoon beloofde mij het in orde te maken maar dat ik wel pas in April (na 3maanden)kon afgemeld worden. Ik had toen ook mijn lidmaatschap in een keer betaald. vandaag heb ik nog een incasso gehad en dus besloot om weerk contact op te nemen, waar blijkt dat ik nog niet afgemeld ben.

Gewenste Oplossing:

Ik wil per direct afgemeld worden. Ook wil ik alle incasso ongedaan hebben wegens de hele oplichting

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Loulendot, beste Germel Guissaint de Pierre,

Wij hebben u klacht van 8 augustus 2017 in goede orde ontvangen.

Indien u zich wil afmelden voor een lidmaatschap bij FNV, is het van belang dit schriftelijk door te geven. U heeft telefonisch contact gehad met het Contactcenter en zij hebben u uitgelegd waar u de opzegging naar toe kan sturen.
Mocht u nog vragen hebben hierover, kunt u contact opnemen op 088-3680368.

Hiermee sluiten wij deze klacht op Klacht.nl af.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Roos - FNV webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gebruikersnaams