Klacht: ijs

op 18 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

we hebben bij Jan Linders in Erp ijs gekocht . van het merk Magnum BLACK espresso . was in de aanbieding . We hadden 6 dozen gekocht .elke doos zaten er 4 in . een derde ervan waren half ontdooit en weer op nieuw in gevroren .ze waren echt korrelig .Op 1 doos stond het nummer op 07/2017 L5212CY004 19:39 . We hebben dat ook al eens een keer met ijstaartjes gehad . Die waren ook van de aanbieding. Maar die hebben we terug gebracht . En kregen we meteen ons geld terug . Het is dus voor ons de reden om geen ij meer te kopen bij Jan Linders.

Dat laat ik aan U over . Ik hoor het wel .

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 mei 2016 om 10:56 geantwoord

Er is contact opgenomen met de klant via een privé bericht en een oplossing geboden aangaande de gekochte producten. Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door opheij@home.nl