Klacht: Idioten op de weg, idioten van presentators op de tv

op 06 oktober 2016 over RTL 7 in de categorie Omroepen

Wat een walgelijk slecht programma zeg!
Die “Russian Car Crashes” kennen we allemaal wel van YouTube, maar om daar een TV programma van te maken… tsja…
Op YouTube verbaas je je al over dom in Rusland gereden wordt, maar die dommigheid in het niets bij het stomme commentaar van de RTL7 presentator, Conclusies trekken die nergens uit de YouTube filmpjes blijken, vreslijke slappe kleuterhumor die nromalemesnen alleen maar flink ergeren. En dan ook nog eens dezelfde fragmenten meerdere keren in dezelfde week uitzenden, voorzien van nieuw commentaar omdat hij vergeten is wat hij twee dagen eerder heeft laten zien. Natuurlijk, op YouTube is het normaal dat verschillende filmpjes van verschillende makers dezelfde fragmenten kunnen tonen, maar op TV in een en hetzelfde programma van dezelfe presentator is dat zeer onzorvuldig! Filmpjes van idioten op de weg uploaden bij RTL? Dat ga ik echt niet doen, bij RTL7 komt alles al van YouTube, en ik laat mijn filmpjes niet van belachelijk commentaar voorzien door een slechte en oervervelende presentator. Gauw naar een ander net overschakelen is mijn oplossing!

Programma zo snel mogelijk van de buis halen! Voorlopig kijken wij naar andere netten, RTL7 ligt ver beneden ons niveau met deze presentator!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 7

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Berkhout