Klacht: I phone niet ontvangen

op 15 juni 2021 over Gsm Repair XL in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

I phone besteld en betaald maar nooit ontvangen, meerdere malen contact gehad. Verkoper geeft aan dat het probleem bij post nl ligt en ze het pakket zijn kwijt geraakt. Post nl gecontacteerd en die geeft aan dat hun de klacht met verkoper (verzender) afhandelen.tot op heden geen telefoon en geen terug betaling ontvangen. Huidige status dat we juridische bijstand hebben ingeschakeld om ons geld terug te ontvangen.

Het betaald geld voor de telefoon terug ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsm Repair XL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gsm Repair XL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gsm Repair XL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gsm Repair XL

Heeft op 15 juni 2021 om 18:28 geantwoord

geachte heer/mevrouw,

U bestelling is al verzonden Barcode
3S OPKC 9383 541 , graag aanpassen of verwijderen aub, tevens communiceren wij 24uur met klanten houden wij hen netjes op de hoogte met de laatste Update en nieuws, helaas zijn sommige mensen niet eerlijk over de afhandeling van klachten en reviews. helaas is dit wel jammer dat klacht.nl hier niets doet, zij kunnen ieder geval de klachten verwijderen!.

met vriendelijke groet,
GSMREPAIRXL

Barcode
3S OPKC 9383 541

Heeft op 15 juni 2021 om 18:32 geantwoord

Inderdaad de bestelling is in november verzonden. Wij hebben nooit niks ontvangen. Dus er is absoluut geen oplossing. Daarbij ga ik geen jurist in de arm nemen als ik het geld zou hebben terug ontvangen. Zeer spijtig maar wij zijn blijkbaar niet de enige ??

Alle klachten die gemeld zijn door MS2