Klacht: Hypotheek advies en adviseur zeer ontevreden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Niet op de hoogte gehouden van status van onze hypotheek aanvraag.
– De stukken die wij hebben aangeleverd zijn te laat gecontroleerd waardoor niet halen van de datum van ontbinden voorwaarden.
– Taxatie door jullie geregeld, dit ging fout met afspreken, hiervan zijn wij niet op de hoogte gebracht.
– Hierna een gesprek met Jef Bolte zeer teleurstellend, (hij kon alleen maar telefoontjes plegen die ik zelf ook had kunnen doen, hij stond elk telefoontje in de wacht zelf intern bij jullie, toen ik aangaf dat ik dit ook zelf had kunnen doen werd hij heel boos op mij) schreeuwend geëindigd, hierna ben ik boos weg gelopen en heb de deur hard achter mij dicht getrokken van boosheid, hij kwam mij op een bedreigende manier achterna.
Jeff Bolte gaf aan de samenwerking te willen beëindigen met ons, dit is wederzijds.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met de samenwerking.
Wij willen dan ook niet betalen voor dit advies en deze manier van werken.
Ik zou graag zelf contact persoon worden met de bank en de notaris.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vereniging Eigen Huis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vereniging Eigen Huis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vereniging Eigen Huis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vereniging Eigen Huis

Heeft op 19 juni 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van der Beek,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw ervaringen. Vervelend om te moeten horen dat u de dienstverlening negatief heeft ervaren.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad om de situatie te bespreken en hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Het traject wordt zo spoedig mogelijk afgerond en uw ervaringen zijn ook intern opgepakt ter verbetering van de dienstverlening.

Nogmaals onze excuses voor de negatieve ervaring. Het verdere contact zal telefonisch of per e-mail verlopen.

Met vriendelijke groet,

Vereniging Eigen Huis
Klachtenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne van der Beek