Klacht: Hygiëne/drukte

op 25 juli 2016 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Vandaag naar Elysium geweest. Super druk. Ruim 1 half uur in de rij gestaan. En dat om 11.15 uur. Dan wordt ik totaal niet vriendelijk te woord gestaan. Met de vraag of er ook een XXL badjas is krijg ik een snauw “deze hebben we niet” waarop ik aangeef dat is raar vorige keer hadden jullie deze wel. Enig antwoord nu niet!! Ok ik dacht ik hou me maar in ben hier voor mijn ontspanning.
Omgekleed en wel willen mijn dochter en ik beetje rond kijken waarmee we willen beginnen MAAR nu komt het……alles zit vol waar we in of uit willen bijna geen plek. En dat terwijl de hal nog vol staat met mensen.
Rond 12.45uur lunch voor afgerond 17 euro. Lopend buffet. Liever bestel je wat apart bij de andere restaurant’s. Het is goedkoper en lekkerder. Buffet was zeer matig en werd niet goed bijgevuld was allemaal uit pak of blik. Niks vers gemaakt weet ook niet wat die koks daar doen. Rond 2 uur is het nog steeds druk. Vloeren worden viezer. Bij de putjes loopt water niet weg en tis duidelijk vervuild (bijna zwart water). Dan ligt er overal haren!! Zelfs als je gaat badderen in elk bad moest ik andermans haar van me afspoelen. Om misselijk van te worden. Als we er klaar mee zijn willen we ons omkleden weer super druk wachten op een plekje om je om te kleden, plus is alles nat om je heen en opnieuw overal haren!!!
Ook ik heb een ticket gewonnen via TicketVeiling.nl maar tik uiteindelijk wel ruim 80 euro af aan eind. Had een leuke dag moeten zijn vol ontspanning maar enige wat ik heb gevoeld was irritatie en viezigheid voor dit geld. Bij afloop krijg je niet eens de kans om dit alles kenbaar te maken want ook dan zijn ze weer klantonvriendelijk!! En voor mijn eigen gemoedsrust heb ik wijselijk mijn ingehouden. Tot vervolg een dure vieze harige non ontspannings dag.

Minder mensen. Minder haar overal. Duidelijk zien dat er gehele dag schoon wordt gemaakt. Klantvriendelijkheid, mee denken en tot oplossingen zien te komen. Behandel ieder gelijk. Geef op de site de aanbiedingen aan van de dag. Bijvoorbeeld alsnog kunnen deelnemen last minute. En niet de indruk geven dat als je niet meteen bij reservering een lunch boekt je niet meer kan deelnemen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harige dag