Klacht: HVC houdt zich niet aan hun afspraken

Angellie op 07 juli 2020 over Huisvuilcentrale (HVC) in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Op 5 juni heb ik online een afspraak gemaakt met HVC over het ophalen van een zonnehemel van onze zonnebank. Ik kreeg daar via de mail een afspraakbevestiging van. De zonnehemel zou op maandag 6 juli opgehaald worden en moest vanaf ’s morgens 7.30 uur klaarliggen. Wij hebben ervoor gezorgd dat hij klaar lag op de afgesproken tijd, dat hij niet dicht bij een lantaarnpaal lag en dat er geen auto voor geparkeerd stond.
Toen de zonnehemel op maandag 6 juli om 16.00 uur nog niet was opgehaald heb ik gebeld met HVC en daar zagen ze dat het inderdaad wel ingepland stond. De telefoniste zei dat ze het na zou vragen en mij terug zou bellen. Om 16.48 uur was ik nog niet terug gebeld. Ik belde weer met HVC en kreeg een andere telefoniste aan de lijn. Die vond dat ik geduld moest hebben. Ik zei daarop dat het bijna 17.00 uur was en dat ik mij afvroeg of ze daarna nog zouden komen. De telefoniste zei dat het ook de dag erna zou kunnen worden en dat ik gebeld zou worden.
De volgende dag was rond 13.00 uur de zonnehemel nog steeds niet opgehaald en belde mijn man met HVC. De telefoniste die toen opnam zei dat de chauffeur langs was geweest, maar niets had zien liggen. Dit kàn niet waar zijn!! Het ding is ruim 2 meter lang, ongeveer een meter breed en 30 cm hoog. Ook is het spierwit van kleur, dus het valt echt wel op als dit op de stoep ligt. Mijn man vroeg hoe dit opgelost ging worden. Wij hebben ons aan alle afspraken gehouden, HVC maakt een fout, dus dan verwacht je dat ze met een goede oplossing komen. De enige oplossing die ze konden bieden was het opnieuw inplannen van het ophalen van de zonnehemel. De eerste mogelijkheid daarvoor is 3 augustus!!! Nu hebben wij tot maandag 3 augustus een zonnehemel in onze voortuin liggen en zijn daar natuurlijk niet blij mee.

Wij zijn tevreden als HVC de zonnehemel nog deze week op komt halen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angellie