Klacht: Huurtoeslag voor de tweede maand op verkeerde rekening gestort

op 20 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

Mijn huurtoeslag is voor de tweede maand op een rekening gestort die niet op mijn naam staat. Ik heb daar vorige maand over gebeld en er werd mij verteld dat het verkeerde rekeningnummer geblokkeerd zou worden en daar dus niks meer op gestort kon worden. Tot mijn grote verbazing is vandaag de huurtoeslag weer op die verkeerde rekening gestort! Terwijl die niet eens op mijn naam staat. En op de site van de belastingdienst staat letterlijk dat vanaf 1 december 2013 de betalingen alleen maar gestort worden op een rekening die op je eigen naam staat. Hier wordt dus blijkbaar niet naar gekeken. Ik weiger om weer 3 weken te wachten tot er een onderzoek is geweest. Ik kom nu in financiele problemen door deze ongein.

De huurtoeslagen van januari en februari DEZE WEEK nog storten op mijn EIGEN rekeningnummer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door misterkripple79