Klacht: Huurtoeslag

op 06 juli 2017 over Belastingdienst in de categorie

Mijn studerende zoon van 24 jr krijgt in aug 2016 een betaalde baan , ik ben een alleenstaande ouder met inkomsten rond het minimum en heb het jaar 2016 huursubsidie gehad ,netjes gemeld dat mijn zoon na zijn studie gaat verdienen en vanaf aug geen huursubsidie meer wil ( omdat ik weet dat werkende zoon moet meebetalen ) nu komt de belasting dienst in 2017 met een rekening van bijna 2500 euro om terug te betalen omdat ze nml mijn zoon aanslaan voor 1 heel jaar !! Dat vind ik raar ,ik heb die huursubsidie toch nodig gehad tot aug ? Waarom het hele jaar terug betalen ? Zo word je dubbel GESTRAFT en ik niet alleen want als ik had geweten dat mijn zoon /ik voor het hele jaar werd aangeslagen had hij pas in jan 2017 van mij mogen gaan werken !! Dit vind ik zoooo niet kunnen belastingsienst !!!!

Het zou niet mogen om al het geld wat mijn kind de laatste 4/5 mnd van het jaar gaat verdienen na zijn studie terug te vorderen ,spoort lekker aan om te werken!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellynoord brabant