Klacht: Huisvuil wordt niet opgehaald ondanks diverse telefoontjes!!

op 31 augustus 2016 over Huisvuilcentrale (HVC) in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Vanwege werkzaamheden ( door HVC!) is onze weg opgegebroken, onze containers 5 stuks van 5 bewoners zou afgelopen dinsdag worden geleegd, ondanks herhaalde telefoontjes naar jullie klantenservice is ons huisvuil ( restbak met grijze deksel ) nog steeds niet opgehaald! Het is er warm weer en de 5 bakken staan te stinken aan de kant van de weg! Ook de opzichter van de werkzaamheden ( warmtenet ) heeft twee keer gebeld maar er is nog steeds niets gebeurt!
Het gaat om werkzaamheden in Dordrecht aan de Vrieseweg en het gaat om de bewoners van het Clara en Mariahof de numers 4,/ 5/ 8/ 9 en 14 en de is postcode 3311 NC te Dordrecht Willen jullie nu a.u.b. ons huisvuil laten ophalen of te wel onze bakken te laten legen??

Als onze grijze bakken geleegd zijn!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door n.v.t. 2