Klacht: Huisnummer vergeten

op 21 december 2017 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakket besteld via kiko voor kerst en ik kreeg allereerst geen ordebevestiging.. daarna belde ik met de klantenservice om te vragen wat er aan de hand was kreeg ik te horen dat mijn pakket retour verzonden zou worden omdat ik mijn huisnummer vergeten was en dat ik dan zelf mijn geld terug moet vragen. Ik vind dit helemaal niet leuk want ik zat op een leuk kerstpakket te wachten.

Gewenste Oplossing:

De producten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veraxx