Klacht: Huisarts and assistent klachten

op 06 september 2016 over Huisartsen in de categorie Artsen

Geachte heer/mevrouw,

Het duurt lang voordat je aspraak krijg met je huisarts terwijl je klacht hebt gezondheid. Het duurt meer dan week voordat je aspraak krijg. Het werkzaamheden zijn niet duidelijk bij huidig huisarts. Assistent heeft geen geduld en neemt geen tijd voor de patient. De assistent is niet rustig en altijd haast. Ze zei : ik moet volgende klant bespreken terwijl ze mijn probleem niet heb opgelost. Ik ervaar dat ik in haar belang aantal patienten die haar in een dag gesproken werden is belangrijk dan dat ze probeert een patient te helpen.
Tips: Beter geen jonge mensen verplaatsen als doktor assistent. Ze weet niet hoe omgaan met de mensen en vriendelijke moet zijn. Alleen maar bla bla. Beter oudere mensen in dienst nemen die meer rustig zijn en proberen patient gevoel luisteren. Ik betaal genoeg elke maand ziekte kost verzekering!

Ik hoop dat ik hier duidelijk is.

G.Tsering

Ik ben niet tevreden met vorige doktor assitent en huidig ook.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisartsen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geleg