Klacht: http://nl.netlog.com/Indorock

op 23 februari 2018 over Netlog in de categorie Datingsites

Ook ik heb dit account aangemaakt toen ik 11-12 jaar was. Ook ik gebruik dat e-mailadres al 10 jaar helaas niet meer. Ook graag het verzoek dit account te verwijderen. Het moet echt weg!

Ik ben tevreden als het account is verwijderd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 23 februari 2018 om 09:03 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door 807629