Klacht: Houdt maandelijks geld in van mijn loon ,maar beslagvrije voet is hoger dan mijn inkomen

op 18 mei 2016 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Betaling van € 150 per maand is niet haalbaar. Wij komen hierdoor elke maand in verdere financiële problemen. Ik verzoek u de betalingsregeling aan te passen naar € 100 voor twee dossier per maand.

Daarnaast mag er geen beslag gelegd worden op het vakantiegeld in onze situatie. Daarbij is het volgende van belang:

Op 31 oktober 2014 heeft de Hoge Raad geoordeeld dat het niet mogelijk is om beslag te leggen op het vakantiegeld, indien het maandelijkse inkomen van de schuldenaar onder de beslagvrije voet blijft. Met deze uitspraak is een einde gekomen aan de onduidelijkheid die jarenlang over dit onderwerp heeft bestaan.Dosier 1601515/LN en Dossier 1512488/RVS.

betalingsregeling aan te passen naar € 100 voor twee dossier per maand..Dosier 1601515/LN en Dossier 1512488/RVS.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 26 mei 2016 om 13:44 geantwoord

Bericht van Snijder Incasso Bureau

7 maanden geleden - U geeft niet aan waarom u niet tevreden bent met de afwikkeling. Als het goed is ontvangt u vandaag onze brief. Het verzoek is nog steeds of u naar aanleiding daarvan contact wil opnemen.

Heeft op 27 mei 2016 om 16:07 geantwoord

WIJ HEBBEN EEN MAIL GESTUURD NAAR INFO@SNIJDERGERECHTSDEURWAARDERS.NL HELLAS KREEGEN WIJ GEEN ANTWOORD ,OOK AL PER KEER TEL.CONTAKTGEHAD MET U KOLEGA ,MAAR WIJ VINDEN GEEN OPLOSING HELLAS..WIJ GAAN KLACHT INDIENEN OP MANDAAG BIJ KONINKLIJKE BEROEPSORGANISATIE VAN GERECHTSDEURWAARDERS EN NATIONALE OMBUDSMAN

Bericht van Snijder Incasso Bureau

7 maanden geleden - Wij betreuren het dat u kennelijk geen andere weg ziet.

Alle klachten die gemeld zijn door jaroslaw