Klacht: hotel Cavalieri in Malta

op 03 juli 2012 over Jet2.com in de categorie Vliegmaatschappij

Het hotel Cavalieri komt niet overeen met wat bij booking.com in de brochure staat nl. het hotel is verouderd en de naam Cavalieri prijkt niet meer bovenaan het hotel? was niet herkenbaar. Er wordt wekelijks een BBQ aangeboden en dat op zaterdagavond zodat alle badgasten maar de helft van het zwembad kunnen(mogen) gebruiken gedurende de ganse dag. Daarbij komt nog dat er dagticketten worden aangeboden aan de Maltezen om zwembad en buiten terras te gebruiken, er was veel drukte aan het zwembad doordat ouders ’s morgens hun kinderen aan het hotel komen afzetten en vertrekken, de kids blijven er de ganse dag en worden ’s avonds opgehaald dwz weinig plaats en lawaai aan en in het zwembad.Het hotel is gevaarlijk glad (vettig)ook omdat er wordt gepoetst tijdens het ontbijt. Ik vind dit geen viersterren waard alhoewel de ligging goed is. Om in de haven te zwemmen omwille van noodzaak want zwembad is overbevolkt overdag dan moeten we langs bemoste en dus glibberige trapjes in beton in de haven zwemmen.Ik had totaal geen vakantiegevoel in dit hotel, jammer het is mijn eerste slechte ervaring via booking.com.

Aan ons een ander en 'zeer goed hotel' voorstellen voor volgend jaar in het zuiden (echt niet meer in malta)waar jullie zeker van zijn dat het vakantiegevoel er terug zal zijn voor ons.

Alle klachten die gemeld zijn door amde