Klacht: Horloges gaan snel kapot en repareren is heel duur

op 03 januari 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu 2x een horloge gekocht van dit merk. Allebei de keren is het kapot gegaan terwijl het heel weinig gedragen is. Paar helaas net na de garantie. De kosten vanvreparatie zijn erg hoog wat niet in verhouding staat tot de aanschafprijs. Ik heb een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor op 22/12 maar nog geen reactie. Ben erg teleurgesteld in dit merk en de slechte service.

Gewenste Oplossing:

Een nieuw horloge!

Bericht van Fossil

5 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om over uw ervaring te lezen. Ik zie dat u naar mijn collega's in Amerika gemaild heeft en dat men daar uw mail beantwoordt heeft en u de contactgegevens van onze afdeling in de Benelux doorgegeven heeft. Echter, volgens mijn gegevens hebben wij daarna niets meer vernomen. Mocht u met ons nog iets willen bespreken dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Ondanks dat ik vooraf uiteraard niets toe kan zeggen kunt u ons mailen op : Customerservice@fossil.nl Met vriendelijke groeten, Inger - Fossil Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Daniela1308