Klacht: Horloge doet het niet

op 23 oktober 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben een fossiel horloge gekocht. Die dag zelf hebben we reeds eenmaal moeten wisselen omdat de horloge het niet deed. Hierna reeds twee keer binnengeweest voor reparatie. De eerste keer deed het uur het niet meer nu werken de seconden niet meer.Helemaal niet tevreden ook over de service. Eerste maal na reparatie toen we terug gingen zeiden ze dat het kon dat er helemaal geen reparatie was geweest. Ze kunnen namelijk op het blad schrijven wat ze willen…

Gewenste Oplossing:

Wij wensen eendere horloge of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Fossil

3 maanden geleden - Goedemiddag, Vervelend om deze ervaring zo te moeten lezen. Na het plaatsen van het bericht alhier heeft u contact gehad met mijn collega Jeanette. Zij heeft u een omruiling aangeboden. Is een en ander inmiddels voor u opgelost? Met vriendelijke groeten, Inger - Customer service - Fossil Group

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jdhondt