Klacht: hoop ellende

op 09 mei 2017 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ondervindt ook veel ergenissen bij boxxpot.
Had het apparaat besteld.
Na bestelling zag ik de voorwaarden over het retour recht.
Je kan14 dagen gratis testen.
Maar zodra de verzegeling op de doos verbroken is heb je geen retour recht meer.
Dus boxxpot kun je niet testen.
Ik had alvorens het pakket te hebben ontvangen telefonisch contact gehad met boxxpot.
Men vertelde dat de software te kopiëren is op een laptop of pc. En daarvoor dient de verzegeling op de doos. Net zoals de verzegeling op een cd tegen kopiëren.

Ik had mijn bedenkingen hier bij
Toen het pakket arriveerde heb het pakket ongeopend retour gestuurd met eigen kosten voor retour. Heb boxxpot netjes gemaild over het retour.
Heb inmiddels weer herinneringen gehad van After pay, Directpay en Webcasso
Kom er maar niet vanaf.
Ook boxxpot diverse malen gemaild.
Boxxpot zegt nu dat het zegeltje verbroken is, makkelijk toch? Hun woord tegen het mijne. Gelukkig heb ik het bewijs nog dat het terug gestuurd is.
Inmiddels aangemeld bij rechtsbijstand.

Gewenste Oplossing:

gewoon normaal oplossen, zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxxpot

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxxpot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door betaal niet