Klacht: Hoe gaat het met de samenwerkking ?

op 11 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

IK heb al contact gehad met Elderzzz ik heb al een fotocopy gestuurd van mijn betaling naar Mevr VAN GINKEL M BRUSSELSTRAAT 51 ANTWERPEN dat heb ik ook gemeld aan iemand van jullie firma die mij vorige week belde. dus zou ik het zeer op prijs stellen dat jullie eens contact met elkaar opnemen want ik heb wel bewijs dat het bedrag van 99,95€van mijn rekening is gedaan op 10/10/2013

Neem eens contact met Elderzzz en laat dat aub oplossen want ik heb al spijt van mijn boeking. Dus geen goede reclame.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:21 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door oral