Klacht: hij gelooft in mij

op 14 januari 2014 over DeLaMar theater in de categorie Theater

Nootdorp, 24 december 2013 6 januari 2014

Beste Mevr./Men.

Mijn naam is Helma Baams en ik schrijf deze brief omdat mij toch iets niet lekker zit.
Ik heb 2 maanden geleden kaartjes gekocht voor de voorstelling, “Hij gelooft in mij” van 20 december 2013.
Ik was nog nooit naar een musical geweest en kreeg mijn man nu eindelijk zover dat hij meeging.
Wij vierden in december onze trouwdag, en de verjaardag van onze zoon, en ik vond dit wel een leuk idee.
Dit werd dus een enorme teleurstelling, ik heb 2 uur gezocht om de beste en duurste kaarten, en de hoofdrolspelers Chantal Janzen en Martijn Fischer te kunnen zien. Wij zijn ontzettende fan van Chantal en mijn zoon van Martijn. Al bij de eerste noot zij mijn zoon, mam dit is Martijn niet hoor. Jawel, zij ik, heb echt
Chantal en Martijn geboekt. Nou dit was voor ons dus een enorme domper.
Niets ten nadelen van Ricky Koole en Frank Lammers, zij hebben het heel goed gedaan, maar voor mij was het echt een teleurstelling voor iets waar je zolang naar uitkijkt.
Ik had het idee dat ik een hoofdprijs had gewonnen, maar met een poedelprijsje naar huis ging.

Ik weet niet of hier iets mee gedaan wordt, maar ik wilde het toch even kwijt
en ik hoop dat ik een bericht terug krijg van u.
Mijn emailadres is l.baams@casema.nl

Fam. L. Baams
Jasmijnhof 3
2631 JB Nootdorp

Ik stuur deze brief nu voor de tweede keer,
en vind het erg jammer dat er niet gereageerd wordt
op een brief die binnenkomt bij het bureau.
Een reactie is toch wel iets wat ik had verwacht.

graag toch nog een keer met de echte hoofdrolspelers waar we voor geboekt hadden, en een keer een bericht terug!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DeLaMar theater over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DeLaMar theater in behandeling genomen

Bericht van DeLaMar theater

3 jaren geleden - Beste mevrouw Baams, Bedankt voor uw reactie. Helaas kregen wij deze pas erg laat binnen. Wij zullen via het DeLaMar Theater contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Customer Service DeLaMar Theater

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DeLaMar theater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door toronto