Klacht: Het nieuws van 6 uur

op 10 september 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik vind het een grote schande dat terwijl half Nederland om deze tijd eet jullie op het nieuws van 6 uur een 1 of andere gek mijn eetlust bederf om op het nieuws van 6 uur te laten zien hoe ze het doet en dan ook nog eens foto’s laat zien van haar poep ik werd er misselijk van had gelijk geen eetlust meer
Hebben jullie geen belangrijker nieuws dan zo’n gestoord mens te laten zien hoe ze het doet en dan ook nog eens foto’s laat zien van haar poep.
Ik heb er geen goed woord voor over ik denk dat er ook veel mensen zijn die er niet zo blij mee zijn en ook hun eetlust is weg gegaan hier door
Die vrouw is rijp voor een psychiater om zo iets te doen idioot mens

Ik zou het prettig vinden als jullie je excuses zouden maken voor de mensen waar van de eetlust is bedorven en in vervolgs er over na gedacht wordt wat er op het nieuws komt en niet van die onzin en viezigheid.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

Reactie van de melder van de klacht wazaly12

2 maanden geleden - Vind het een grote schande dat sbs6 niet wil reageren hier op heb dit dan ook op sociaal media geplaatst

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wazaly12