Klacht: Het macht van gezingvoogd

op 03 juli 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Ik ben absoluut niet teverden met de gezinsvoogd die ons aangewezen is, om duidelijkere te zijn is onze gezinsvoogd maar ze liegt over zoveel, dingen die ik tegen haar zeg worden helemaal verdraaid Ze kan dit werk niet aan ze weet niet wat ze moet doen en kan zich al helemaal niks voorstellen van mijn situatie, ze leeft zich niet in, ze is nooit te bereiken. De gezingvoogd laat ons heel duidelijk merken dat ze geen zin meer heeft in ons dossier. Ze kom heleboel afspraken niet na en zegt steeds op het laatste moment af. Ik vraag om uw hulp want ik heb het gevoel dat zij is niet voor kinderen en wij krijg alle informatie van een vrijwillig van buurt zorg Die hulp van mij ex , als het kind zelf ervoor kiest om bij 1 ouder te wonen omdat het zich daar wel veilig voelt, praat dan eens met het kind en vooral LUISTER er eens naar. Gun het kind vooral die rust. Laat het opgroeien bij diegene waar het kind zich veilig en beschermd voelt . U bent voor het kinderen maar niet voor de ouders
Groet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meijuillet