Klacht: Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt

op 13 oktober 2016 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Gisteren kon ik nog gewoon in mijn hotmail account komen (telefoon), sinds vanmorgen niet op mijn PC alsook op mijn mobiel. Als ik in wil loggen krijg ik “Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt” in het scherm. Ik heb daarnet account herstel aangevraagd maar dan krijg dit bericht:

We zullen een e-mail verzenden naar astrid…..@mail.com om u te laten weten of u genoeg gegevens hebt opgegeven om uw account te herstellen. Het duurt meestal ongeveer 24 uur om de verzonden gegevens te controleren.

Dan duurt het 24 uur en weet ik pas of ik voldoende gegevens heb opgegeven. Dit is een regelrechte ramp daar ik bezig ben met de afhandeling/ papierenkwesties na het overlijden van mijn moeder. Gegevens en bijlagen in mijn mappen binnen hotmail.com moeten verstuurd worden zodat haar huis in de verkoop kan. Zolang deze niet verkocht is zitten wij met een post vaste lasten van minimaal €900,00 per maand! Dat mijn hotmailaccount niet werkt, kost ons dus veel geld, dat is niet op te brengen toch?

Dat mijn account binnen 24 uur weer werkt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotmail.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotmail.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Marijke 71