Klacht: Het laten zien van dode dieren.

op 21 april 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Dat er dode dieren worden laten zien op de site zelf van HvN, begrijp ik. Wel is het zo dat ik het uiterst belachelijk vind dat er geen keuze word gegeven aan de mensen die HvN op Facebook volgen en de dode dieren in de thumbnails van de link te zien zijn. Er zijn genoeg mensen die dit uiterst schokkend vinden. Ik heb hierover HvN via FB gecontacteerd en ik word aan de kant geschoven als iemand die “beledigd” is en dat zij simpelweg maar een nieuwsredactie zijn.
Zij weigeren ook maar enigzins dit in overweging te nemen en vertellen mij dat “als er geen bloed te zien is, het gewoon op FB kan.”

Als ik door mijn newsfeed aan het scrollen ben met mijn kind van 5 naast me, dan wil ik dit soort dingen simpelweg niet zien! Want mijn kind ziet het en die krijgt er nachtmerries van.
Het is een simpele uitvoering van codes om de thumbnail te veranderen, zodat mensen de keuze hebben deze schokkende beelden te kunnen zien of om niet te kunnen zien.

Als de thumbnails van links naar de website van HvN geen schokkende beelden van dode dieren bevatten.
En dat ik niet op een passief-aggresieve manier behandeld word.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chrissy86