Klacht: Herrie

op 27 augustus 2016 over Mysteryland in de categorie Feest/Festival/Evenement

Vandaag lijkt het geluidsoverlast (gedreun)nog erger dan gisteren. Kom net uit Bennebroek, dacht vast feest bij plaatselijke vereniging. Maar toen ik terug fietste naar het centrum van Heemstede werd het gedreun en de laserflitsen alleen maar sterker. Dat de bezoekers van Mysterieland gehoorbeschadigingen willen oplopen is hun eigen keuze, maar dat het lawaai kilometers ver te horen is vind ik niet acceptabel. Tijdens Bevrijdingsdag is het geluidsoverlast stukken minder. Ben totaal geen klager. Maar vraag vriendelijkaan de organisatie en gemeente om toch nog eens kritisch te kijken naar dewaarden van de toegestane metingen (decibels).

Van mij mag best een festival gevierd worden in de omgeving maar dan met aanzienlijk minder geluid. ( Minder Decibel toestaan, 70 is echt teveel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mysteryland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mysteryland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monidr