Klacht: Herhaling overtreders

op 16 augustus 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik ben zwaar geschokt over een herhaling vsn overtreders
De herhaling van de wietplantage uit lelystad dat ben ik in persoon dit is 1 van myn ergste fouten in myn leven geweest ben hier letterlijk alles door kwijt geraakt en zwaar depressief geweest na jaren van hulp en overleving ben ik in een stijgende lijn op dit moment.ik vind het heel schandalig dat dit na jaren zomaar weer onverwachts op tv komt heel nederland ziet dit weer en mensen vallen mij weer lastig ermee dit is zeer pijnlijk voor mij.
By deze ga ik een advocaat in handen nemen wat mijn rechten zijn hier tegen ik vraag jullie alleen begrip voor dit probleem en wil laten weten dat door zoiets iemands leven per direkt weer op ze kop staat heelllll spijtig en ben een trouwe sbs6 kijker maar dit raakt mij diep na al die jaren van ellende

Met vriendelijke groeten n ooms 0617505949

Mischien kan hier telefonische contact met mij worden opgenomen dat deze aflevering nooit meer word herhaald aubbbb 0617505949 nancyooms@hotmail.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Ooms