Klacht: henaya artiste met gevaarlijke henna

op 13 juli 2016 over Noorie Unique Arts in de categorie Beauty & Wellness

Deze mevrouw Noorie Hoesenie heeft op de bruiloft van mijn dochter haar henna aangebracht op handen en voeten de dag voor haar Islamitisch huwelijk. Ik had haar nummer via een vriendin. Nou de volgende dag, dag van huwelijksvoltrekking in de vroege ochtend riep mijn dochter huilend mama kijk hier eens. Haar hele handen zaten onder brandwonden alsof ze iets bijtends over dr heen had gehad. Ze heeft na lang aarzelen contact opgenomen met Noorie die laconiek reageerde dat we iets verkeerds hadden gegeten(!!!!!!), verkeerd zeep hadden gebruikt en dat we haar later terug moesten bellen omdat ze met haar vriend in de auto zat en hing op. Toen we daarop terugbelden kregen we alleen maar voicemail. Pas tegen 19:13 kregen we n sms “laat me met rust rotmensen”. Op Facebook heeft ze ons geblokt. Mijn dochter heeft haar hele huwelijk met pijn moeten overleven en is de maandag gelijk naar de eerste hulp gegaan waar bleek dat haar bovenhuid van haar handen en voeten bij wijze zijn 2e graads brandwonden hebben opgelopen. Ik raad haar af voor iedereen. We zijn hieraan 150,-€ kwijt en achteraf bleek ook dat ze het zwart doet.

zij moet stoppen met mensen belazere met levensgevaarlijk gif

Alle klachten die gemeld zijn door Tros Opgelicht