Klacht: Helpdesk helpt niet

op 02 juni 2016 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Vanaf 17 mei probeer ik een domeinnaam te verhuizen van Versio naar MijnDomein. Verhuiscode opgevraagd bij Versio en deze doorgespeeld aan MijnDomein. Mijn Domein: De verhuizing is in gang gezet en duurt 5 tot 7 werkdagen. Inmiddels zijn die 7 dagen al lang voorbij. Zowel Versio als MijnDomein een bericht gestuurd afgelopen maandag. Versio reageert direct met: onze registrar heeft geen verhuisaanvraag ontvangen van MijnDomein voor de desbetreffende domeinnaam, u moet bij MijnDomein vragen waarom niet. Inmiddels MijnDomein vanaf maandagochtend een aantal berichten gestuurd maar ze laten me gewoon zitten. Geen 1 reactie, ook geen ‘we zijn er mee bezig’, gewoon niets.

J. Sterrenburg

Ik zou graag mijn geld retour willen van Mijn Domein en de domeinnaam laten waar het nu is (Versio) of de overstap maken naar een ander maar betrouwbaar bedrijf. Ik ben al veel te veel tijd verloren. Mijn klant (inmiddels behoorlijk geirriteerd) wilt de website gebouwd zien worden maar ik kan geen kant op. Mijn Domein wilt u mijn geld svp retour sturen?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adj-creatives