Klacht: helaas ontbreekt uw gehele personeel aan spontaniteit om uw producten te promoten!!!

op 26 juni 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man en ik hebben verschillende smaken,
met het gevolg dat we verschillende en aan een grote diversteit van uw producten in een keer bestelden en een hoger rekening gekregen hebben.
Het personeel heeft verzuimd om ons op het actuele en goedkopere aanbod gewezen.
Tijdens het consumeren van onze bestelling kwamen we middels op de tafel liggende brochure er achter, dat als als wij onze bestelling hadden gecombineerd, héél véél minder hebben moeten betalen.
Dit geeft totaal géén goede indruk van uw personeel in uw filiaal in Sittard!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als uw personeel héél even even de moeite nam om spontaan ons op het actuele promotie/actie te wijzen waren wij tevreden en niet mopperend naar buiten gelopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fien Sahetapy