Klacht: Helaas

op 05 juli 2012 over Bureau Jeugdzorg in de categorie klachtmelden

Na scheiding een hoop ruzie wat resulteerde in een onder toezichtstelling. Beter…… Dacht ik.
Helaas merk ik dat er door bureau Jeugdzorg weinig wordt gedaan. Ipv problemen oplossen of proberen op te lossen wordt gekozen voor de makkelijkste weg en vaak komt dat er op neer dat vader in slecht daglicht wordt gesteld en alleen contact met moeder wordt onderhouden.
Aan niet noodzakelijke (onnodige) gerechtelijke aanvraag voor eenouderlijk gezag wordt bijvoorbeeld volledige medewerking verleent, terwijl ik het gevoel heb mijn kinderen (2 meiden) steeds meer en meer te verliezen. In detail ingaan op ieder moment dat Jeugdzorg fouten maakt en klachtwaardig handelt en of zichzelf betrekt in het mishandelen (indirect) van kinderen die bij hun onder toezicht staan, heeft geen zin denk ik.
Na 4 jaar vechten geef ik het omwille mijn eigen gezondheid op. Ik hoop echter dat er in de toekomst ook voor “de andere ouder” en de kinderen een normaal leven mogelijk wordt.

Een die voor iedereen acceptabel is en de kinderen kunnen houden van beide ouders.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel6571