Klacht: Heb meerdere malen geprobeerd FNV te bereiken 0900-9690

op 09 december 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wil een klacht melden over juridische hulp maar krijg fnv hoofdkantoor niet eens te pakken en tijdstip was 16.15 en heb 20 aan de lijn gehangen maar was het beu.

Gewenste Oplossing:

Denk dat reorganisatie bij fnv noodzakelijk is en dat het zich ook als een productief bedrijf moet gedragen en klanten als klanten behandelen en niet ambtenaren !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Palm,

Hartelijk dank voor uw melding.
Zoals reeds is aangegeven in onze beantwoording van uw klacht van 2 december 2013 sluiten wij uw melding, gezien de datum van uw klacht. Mocht u van mening zijn dat uw melding nog steeds actueel is, dan kunt u dit aan ons laten weten. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Robert_65