Klacht: Hart van Nederland en Shownieuws

op 25 augustus 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik wil graag een klacht indienen over de bovengenoemde programma’s. Zit ik net lekker met mijn vrienden gezellig op deze warme vrijdagavond Jurassic World te kijken, wat al wordt onderbroken door meerdere reclameblokken van ongeveer 9 minuten per stuk, wordt de super spannende film ook nog eens onderbroken door hart van Nederland en Shownieuws van langer dan een half uur. Ik denk dat niemand die deze film aan het kijken was, aan het wachten is op een onderbreking van deze twee programma’s met b-nieuws terwijl je aan het kijken bent naar dino’s die mensen aan het vermoorden zijn. Ook liep het nieuws nog eens uit en wisten we niet meer precies waar we waren in de film, waardoor alle spanning meteen weg was.

Ik zou jullie graag een tip willen meegeven, en dat is deze programma’s NA de film uit te zenden, voor de mensen die er voor kiezen die twee programma’s te kijken.

Deze programma's na de film aub

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coco Van bueren